Friday, January 16, 2009

Design de tricouri

În urma cu câteva zile am participat la un concurs online de T-shirt Design (design de tricouri). Tema concursului era Totul despre... Am trimis design-ul de mai sus, intitulându-l Totul despre Cina cea de taină? Bineînţeles că nu am câştigat...dar am constatat un lucru: datorită traducerii în engleză a titlului şi anume It's all about Last Supper?, foarte multă lume vorbitoare de English înţelege mai degrabă Ultima cină decât Cina cea de taină, ulterior dându-mi sfat să desenez o pisică ce urmează să mănânce un mousse...m-am amuzat de acest comentariu şi am realizat că interpretarea şi întregul simbol al Cinei celei de taină este foarte puţin cunoscut şi înţeles în rândul tinerilor, iar în acelaşi timp, nu este un subiect pretabil unui design de tricou. Totuşi, maniera în care eu l-am gândit dorea să sugereze că Cina cea de taină a fost în genere un proces de comunicare, care apoi a devenit o cale de comunicare... semnul interogativ de la sfârşit devine sinonim cu superficialitatea cu care noi ne aşezăm la cina lui Isus...

No comments: